24 september, 2012

PÅ ÖNSKELISTAN.

Om några veckor blir jag (harkel-harkel) lite äldre. Att åldras är inte kul, men det där med önskelistor, ja det är min grej! Tro nu inte att jag får allt som finns på listorna, det är bara det att det är så kul att få passa på och önska. Här kommer ett litet axplock...




Halogenlampan Diamond Lamps samt det industriella lampfästet från Frama skulle bli en fin-fin kombo att hänga upp här hemma. Är lite kär i båda just nu. Vem gillar inte lite bling?  Halsband i roséguld från Edblad samt en klocka (jag vet, har stått länge på önskelistan) i guld från Marc Jacobs. Lite bruna detaljer; tvål från Lilla Bruket samt Hans Böllings Duck i teak. Ny klassisk plånbok från Mulberry samt ett set (gärna fler) med värmeljusen Kin i mässing/vitt från Skultuna.

Detta blev lite "plock" från min önskelista. Har ni förslag på något mer? Något jag missat nu när jag ändå är i gång? :)

11 kommentarer:

  1. harkel harkel...här är en till som fyller snart. Jag ser att jag måste bättra på min lista ;)

    Allt är fint på din!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Den där önskelistan kapar jag rakt av :) kram Diana

    SvaraRadera
  3. Underbar önskelista! Den söta träfågeln blev jag extra förtjust i :)


    Jag önskar dig en fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Vänta lite nu! Har du inte köpt klockan än? Då hoppas jag verkligen att du får den.

    Doftljus från Byredo kanske.. nu när du doftar så gott vill nog hemmet ha sig en dos också. Kanske något från Lindex/Missoni... men sorry! redan slut. Allting. Swisch! Hann du köpa något?

    Och du, åldern är bara viktig om du är en ost! Mental ålder är det nya svarta. Man blir inte äldre än vad man gör sig!

    SvaraRadera
  5. Helt otroligt hur lika smak vi har :) Blir alltid lika inspirerad av din blogg, kram Anna på andra sidan viken

    SvaraRadera
  6. Ja, men grattis i förskott! Själv blev jag lite äldre i går, middag på matboden och lite fina saker...

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Först och främst måste jag säga att jag är så irriterad över att jag inte kan lämna kommentarer på mobilen. Det är inte bara din blogg utan flera andra. Rutan man ska skriva blir stor och man ser inte vad man skriver. Skriver man fel är det stört omöjligt att radera rätt ord. ÅHHH så arg jag blir. Det kanske är samma hos mig, vad vet jag. SkitBlogger säger jag. För det kan väl ändå inte vara mitt fel ;-)

    Men men.....jag fyller också år snart, men någon lista kan jag inte göra. Listor funkar inte i min familj. Men din lista gillar jag. Jag ska nog göra en lista ändå till mig själv att beta av ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  8. Superfin önskelista! Hoppas du får det mesta på den, det är du värd! ;)
    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  9. Wow! Jag hade gladeligen tagit emot varenda grej på den där önskelistan! :)

    SvaraRadera
  10. Jag tror du har fått med allt ;-) Underbar önskelista!
    Kram

    SvaraRadera