24 november, 2011

NEDRÄKNING.

Nu börjar vi närma oss advent med stormsteg och jag samlar på mig mer och mer inspirationsbilder. Tittar jag i foldern på Pinterest ser jag att inspirationen dras mycket mot natur samt en färgskala i grått, vitt och brunt detta år. Den här bilden som jag hittade hos Bodie and Fue illustrerar precis känslan. Och visst är de vita stjärnorna de säljer fina? Måste sätta igång och vika lite liknande. Nu är det nedräkning!


Stjärnor, kottar, snören. Grått, vitt och trä. 
En bild som illustrerar min julkänsla 2011.

Bildkälla; Bodie and Fue

3 kommentarer:

  1. Underbara färgnyanser och material...Så mycket fint du viker- själv kunde jag vika fåglar en gång i tiden, men det har jag nog glömt. Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Vilken inspirerande och vacker bild. Blir också väldigt inspirerad av ert papperspyssel nedan. Jag får nog plocka fram papper och sax i helgen. :) Ha en skön första adventshelg!

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Bilden är egentlligen från house doctors katalog som jag lusläste igår innan jag gick till PUB. Jag gick som i trans uppe vid ROOM också. Måste bli en sväng till snarast.

    SvaraRadera