31 juli, 2011

PAR COURRIER.

Jag är lite på jakt efter något nytt på väggarna till G's rum och hittade igår den här fina skolaffischen med skelett i Par Courrier's webbshop. Par Courrier har ju även en butik på Karlbergsvägen här i Stockholm och efter att jag tittat runt i deras online shop börjar jag bli så sugen på att ta mig dit. Är det någon som varit där? Jag är inte så mycket "vintage" men de har en hel del fint i sitt sortiment!


Bild från utsidan av butiken på Karlbergsvägen i Stockholm.


Coasters 1´4 - fina glasunderlägg med siffror och budskap. Jag varit på jakt efter underlägg ett tag, dessa skulle jag kunna tänka mig!


Deco Undergrown, perfekt bordsdekoration till vårt skrivbord här hemma!


Washed Cotton Scent, så vackra flaskor - vill ha i badrummet!

Ja, det var ett litet axplock, mycket fina posters och skyltar finns det även i butiken. Det blir nog en liten tripp dit framöver!

Alla bilder från; www.parcourrier.seMagdalena Ahlberg©2007-2011

5 kommentarer:

  1. Jag har varit där, underbart att gå omkring där och njuta. Åk dit. kram J

    SvaraRadera
  2. Helt klart värt en omväg tycker jag :)

    Åk dit!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Gaah, vilken fin butik. Dit vill jag!

    kram CC

    SvaraRadera
  4. Jag är inte heller så mycket vintage men vissa detaljer är så himla fina hos dem - har nyligt köpt en jordglob som jag väntar på att få hem. :-)

    SvaraRadera
  5. Information in great detail about Look-alike Rolex Submariner: Some of the wrist watches less than this grouping have a fantastic aspect self applied winding that makes your wrist feel feasible on a regular basis Cartier Replica Watches. This observe carries every one of the functions from the knob just like the hours IWC Replica Watches, tiny or secs. For selecting it inside of a extra sophisticated unit, individuals normally select the chrome steel look at for their arm and current wardrobe Cartier Replica.ot stated to match to every one. They pay a aperture bazaar and tend to accumulate it because of this.

    SvaraRadera