16 juni, 2011

VILKET BADRUM.

Imorgon reser jag hem från ett par dagars konferens på Irland. När jag är hemma kommer jag lägga upp bilder från detta otroligt vackra land. Till dess måste jag dela med mig av en bild på mitt badrum på hotellet. Det är som en liten lägenhet i sig, bakom mig finns två rum, det ena duschen och det andra toaletten, sen så är det 'huvudbadrummet' eller vad man säger :)


En otroligt koncentrerad person som försöker ta en suddig bild på sig själv i ett hotellbadrum. Personen ska strax bege sig iväg på en avslutningsmiddag med de andra konferensdeltagarna.

Tittar man noga till vänster i bild ser man även tv:n som finns i badrummet, den är placerad inne i spegeln över handfaten...fint och flott eller vad tycker ni?

3 kommentarer:

  1. Men du var väl skitsnygg då
    Ja ja badrumet var också fint ;)

    SvaraRadera
  2. Ja jag håller med ovanstående, snyggt badrum men oj vad snygg du är!
    Malin

    SvaraRadera