14 maj, 2011

MAJ = PASTELL.

Så fort vi går in i maj månad blir jag fröken pastell. Jag byter ut blommor och inredningsdetaljer till mer pastelliga. Ofta även med accent av mörk cerisrosa. Är nog inte ensam om detta :)


Dessa Arizona flaskor med grönt te köpte jag för några år sedan i Barcelona. Jag tycker så mycket om dem. De har precis de färger jag är ute efter. Nu har de plockats fram igen från skafferiet och står uppställda på vår hylla i köket. Många gånger har jag fått rädda dem då S försökt ta med dem till glasåtervinningen. Men jag har tack och lov kunnat sätta stopp för det i sista stund!

Ps. Bloggens accentfärg har under vintern varit brun. Idag testar jag och pimpar om den till rosa!

3 kommentarer:

  1. Jätte snygga flaskor! Ren prynad. Dom får inte åka till glasåtervinningen:)

    Önskar dig en fin kväll!
    kram CC

    SvaraRadera
  2. Har du också en man som skövlar rent hemma ;)

    SvaraRadera
  3. Wow! Verkligen fina flaskor! Förstår verkligen att du föll för dom! :-)

    SvaraRadera